Kundene er det viktigste fokusområdet 

Daglig leder og elektroinstallatør Magnus Norum har en variert arbeidsdag hos Eltera Elverum. Her jobbes det med flere ulike installasjoner, men det største fokusområdet vil alltid være kundene og deres behov. For å klare å levere den beste opplevelsen til sine kunder mener Magnus at det er essensielt med et godt arbeidsmiljø. 

- Vårt viktigste fokusområde i Eltera Elverum er jo først og fremst kundene våre. Det er jo dem vi lever av og som vi vil at skal være fornøyde. De må oppleve at vi har levert et godt resultat uansett om oppdraget er lite eller stort. I tillegg har vi et stort fokus på våre ansatte, slik at de skal trives på jobb og ha muligheten til å utvikle seg ytterligere på sine nåværende og eventuelt nye arbeidsoppgaver. Vi er overbeviste om at vi kan tilby bedre tjenester dersom våre ansatte trives på arbeidsplassen, sier Magnus entusiastisk. 

Ingen arbeidsdag er lik 

Hos Eltera Elverum har de en variert ordremasse med alt fra installasjoner i boliger og fritidsboliger, til større oppdrag i næringsbygg samt serviceoppdrag. En slik variasjon i arbeidsoppgaver gir ifølge Magnus en mer spennende arbeidsdag. 

- Siden vi arbeider med såpass mange forskjellige installasjoner så gjør det at alle ansatte hos oss får en variert arbeidsdag, med både små og store utfordringer underveis. Disse utfordringene løser vi sammen, og det fører til en spennende og variert arbeidsdag for alle våre ansatte. 

Magnus smiler til kameraet ute sammen med to kollegaer, foran en varebil

Et selskap i vekst – med sunne verdier

Eltera Elverum vokser, og det tror jeg handler om verdiene våre. Vi legger vekt på at kundene skal føle seg godt ivaretatt gjennom hele prosessen – og at leveransen står til forventningene. Samtidig jobber vi aktivt for å finne bærekraftige og energieffektive løsninger som er gode både for miljøet og lommeboka.

Det gode arbeidsmiljøet vårt spiller nok også en viktig rolle, men til syvende og sist handler alt om fornøyde kunder. Uten dem – ingen vekst, sier Magnus.

To elektrikere går igjennom planer på en Nille-butikk

Eltera Elverum ute på oppdrag hos en Nille-butikk

Forutsigbarhet gjennom rammeavtaler 

De fleste Elterabedrifter har rammeavtaler som en del av sin drift. Disse rammeavtalene varierer avhengig av bedriftens størrelse og behov, men felles for dem er at Eltera blir et fast kontaktpunkt for alt som omhandler det elektriske behovet for bedriften. Med rammeavtaler så bygger man ofte et langvarig samarbeid, og en god relasjon mellom kunde og bedrift. 

- For oss i Eltera er det viktig å ha noen større rammeavtaler i bunn fordi det er med på å gi oss forutsigbarhet og en kontinuerlig ordreflyt. Det gjør det også mye enklere å bli bedre kjent med kundene sine, og å kunne tilpasse oss etter deres behov og ønsker til enhver tid, avslutter Magnus.